قالب وردپرس دانلود آبجکت 3Dmax پرنده فناوری

حذف آزمایشی نمایش لایک در فیس بوک

شفقنا رسانه- فیس بوک قصد دارد در آزمایشی به کاربران بیشتری اجازه دهد مشاهده تعداد لایک ها در پست های خود یا دیگران را پنهان کنند.

 

به گزارش ایسنا، این شبکه اجتماعی که شرکت مادر اپلیکیشن اشتراک گذاری اینستاگرام است، مخفی کردن لایک ها در اینستاگرام را در چندین کشور از جمله کانادا، برزیل، استرالیا، ایرلند، ایتالیا و ژاپن آزمایش کرده است. اکنون این شرکت اعلام کرد آزمایش مذکور را در اینستاگرام ظرف هفته های آینده به سطح جهانی گسترش می دهد و اجرای اقدام مشابه در سایت اصلی فیس بوک را در آینده بررسی خواهد کرد.

فیس بوک اعلام کرد این آزمایش را برای درک بهتر این که آیا حذف مشاهده تعداد لایک ها فشار روانی مربوط به ارسال پست در اینستاگرام را کاهش می دهد، آغاز کرده است و تاکنون نتایج مختلفی به همراه داشته است. در حالی که برخی از کاربران از این اقدام استقبال کرده اند اما سایرین خواهان مشاهده تعداد لایک ها برای بررسی میزان محبوبیت پست ها بوده اند.

بر اساس گزارش بلومبرگ، فیس بوک در واکنش به این انتقادها که پلتفرم هایش سلامت روانی کاربران را ضعیف می کند، سال ها سرگرم آزمایش برای کاهش امکان مشاهده تعداد لایک ها بوده است. کاربران فیس بوک همچنان تعداد لایک ها را معیاری برای محبوبیت در فضای آنلاین می دانند.

بلومبرگ نیوز در گزارش جداگانه دیگری خبر داد فیس بوک در خصوص درز اطلاعات شخصی بیش از ۵۳۰ میلیون کاربر این شبکه اجتماعی، با تحقیقات رسمی کمیسیون حفاظت از دیتای ایرلند روبروست که رگولاتور حریم خصوصی ناظر اصلی بر این شرکت در اتحادیه اروپا به شمار می رود. اطلاعات شخصی ۵۳۳ میلیون کاربر فیس بوک شامل شماره تلفن و نشانی ایمیل اخیرا در یک وب سایت هکری منتشر شده است.

فیس بوک در بیانیه ای اعلام کرد که این اطلاعات قدیمی بوده و اولین بار در سال ۲۰۱۹ بر اثر نقص یکی از ابزارهای این شبکه اجتماعی درز پیدا کردند. این شرکت همکاری کامل خود با تحقیقات مقامات ایرلندی را اعلام کرده است.

درباره ی admin

مطلب پیشنهادی

ویترین روزنامه ها/ هشدار «دنیای اقتصاد» درباره تله نام‌های مشابه در بورس/تاکید «رسالت» بر لزوم عملیاتی شدن لایحه جامع خاک

شفقنا رسانه_صفحه یک روزنامه‌ها به عنوان  ویترین در مقابل چشم خواننده است به همین جهت انتخاب تیتر، عکس و مطالب فرعی در این صفحه اهمیت زیادی دارد تا خواننده را به داخل متن بکشاند و همراه خود کند. در این گزارش سعی کردیم با نگاهی به روزنامه‌های امروز، آن‌هایی که دارای مطالب خوب و مخاطب محور و یا محل نقد و بحث هستند، مورد بررسی قرار دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *